חדשות ועדכונים

26.10.2020 | 'כיצד למנוע מתלונה להפוך לתביעה משפטית בתקופת קורונה'; הרצאתו של עו"ד אלון סוקניק ממחלקת תובענות ייצוגיות של משרדנו בעידת ישראל לשירות וחווית לקוח

עו"ד אלון סוקניק ממחלקת תובענות ייצוגיות של משרדנו יעביר הרצאה בועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח.

זו השנה ה – 24 לועידה, המיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי פניות הציבור, מנהלי חווית לקוח ומנהלי מוקד מארגונים במשק מהמגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי.

עו"ד סוקניק יעביר הרצאה בנושא 'כיצד למנוע מתלונה להפוך לתביעה משפטית בתקופת קורונה', שבמסגרתה יסביר מהי תביעה ייצוגית ומהם התנאים לאישורה, כיצד בעיות ותקלות בשירות עלולות להתגלגל לתביעה ייצוגית (לרבות דוגמאות), ועקרונות מומלצים לפעולה על מנת לצמצם את הסיכון לקבלת תביעה ייצוגית במיליוני ₪.

הועידה תתקיים ב – 22.12.20 במלון קראון פלאזה, תל אביב, ככל שהנחיות משרד הבריאות תאפשרנה.

  • כדאי לעקוב אחר האתר למקרה של שינויים

 

 

Design : Hastudeö | Developed : Beaverglobal | Terms of Use