linkedin
להרשמה לניוזלטר
24.07.2022
עו"ד הלית שמחוני, שותפה וראש מחלקת דיני עבודה במשרדנו, ריכזה במשותף את כנס מחוז מרכז – לשכת עורכי הדין בנושא 'ליטיגציה וקונפליקטים במשפט העבודה'
אודות תחומי פעילות

מחוז מרכז – לשכת עורכי הדין בישראל קיים כנס בנושא 'ליטיגציה וקונפליקטים במשפט העבודה', אותו ריכזה עו"ד הלית שמחוני, ראש מחלקת דיני עבודה במשרדנו, ביחד עם עו"ד חגי הראל ועו"ד מיכאל איילון.
בכנס השתתפו מעל ל-100 עורכי דין, ולקחו בו חלק נשיאת בית הדין האזורי לעבודה, שופטי בית דין הארצי, ועורכי דין בכירים בתחום דיני העבודה בפרט, והליטיגציה בכלל.
עו"ד שמחוני אף פתחה את הכנס, ואמרה כי: "ההליך המשפטי הוא מרוץ מרתון, שמצריך אורך נשימה, אסטרטגיה, הכנת חקירות נגדיות וכו'.
תורת הלחימה של ההליך המשפטי מתוחמת בתוך גבולות גזרה ברורים של תקנות סדרי הדין ודיני הראיות. בתווך, נתן המחוקק לבתי הדין לעבודה, בסעיף 33 לחוק בית הדין לעבודה, סמכויות ייחודיות לנהוג בדרך הראויה ביותר לעשיית משפט צדק. יחד עם זאת, ס' 33 והגמישות היחסית הניתנת לבית הדין, כמו גם סדרי הדין בהליכים קיבוציים, אין משמעותם שכל הליך משפטי מתנהל שלא בתוך גבולות הגזרה של תקנות בית הדין לעבודה ותקנות סדרי הדין. סעיף 33 משאיר את שיקול הדעת לבית הדין, לא לעורכי הדין, ועל כך, בין היתר, יום העיון."

 לסיקור בעמוד לשכת עורכי הדין