linkedin
להרשמה לניוזלטר
20.02.2024
משרדנו ממשיך להוביל בצמרת ענף המשפט בישראל; עו״ד אמיר עמר, שותף מייסד, השתתף בפורום בכירי המשפט של Dun's100 וקרא לראשי הפירמות להיערך קדימה בצל התקופה המורכבת
אודות תחומי פעילות
עו״ד אמיר עמר, שותף מייסד וראש הפירמה, השתתף אמש בפורום בכירי המשפט של Dun's100, הנערך מידי שנה בנוכחות המשרדים המובילים את ענף המשפט בארץ.
הפורום דן בנושאים שחווה עולם המשפט, בין היתר בשנה האחרונה הרפורמה המשפטית, מלחמת 'חרבות ברזל', השפעת ההאטה במשק על הענף, ועוד.
עו"ד עמר התייחס לעניין הרפורמה: "הייתה פה תבוסה מוחלטת של מהלך כושל לא לתקן את מערכת המשפט, כי אם להחליש אותה – וטוב שכך. אז ניצחנו. השאלה היא תמיד מה עושים אחרי נצחון? אני חושב שצריך בהחלט לתקן ולשפר את מערכת המשפט בהרבה מאוד מובנים, וביותר ממובן אחד של כמות השופטים המכהנים. דומה שכולם מסכימים לכך. המהלך של השר לוין היה לא ממוקד, ובהחלט היה מהלך פוליטי. זה לא אומר שלא צריך לתקן. אנו צריכים לחשוב היטב מי האויבים שלנו. האויב הוא בחוץ ולא בבית. בבית צריך לנהל שיח של פיוס והסכמה."
עוד קרא עו"ד עמר לראשי הפירמות להיערך לבאות, והוסיף כי "מכל מקום, סוגיית הרפורמה הפכה היום למשנית לעומת האתגרים הניצבים בפנינו בזירה הבינלאומית, שבה ניתן להעריך שאנו עומדים בפני שנים של בידוד וניכור, ותהא לכך, מן הסתם, השפעה מאוד גדולה גם על המגזר העסקי ועל תחומי והיקפי העבודה שלנו כפירמות עורכי דין.
אנו נידרש להיערך לטווח ארוך ולבצע התאמות מבחינת סוג השירות המשפטי שנידרש ותחומי המשפט בהן צפויה להתמקד העבודה, ויפה שעה אחת קודם.״
לסיקור הפורום:
📸 צילום: ניר קנטור