linkedin
להרשמה לניוזלטר
23.10.2022
עו״ד דנה בטאט, שותפה במחלקת ליטיגציה ויישוב סכסוכים במשרדנו, השתתפה בפורום המשפט השנתי בתחום הליטיגציה המסחרית של Dun's 100 , בו השתתפו עורכי דין בכירים מהתחום.
אודות תחומי פעילות
עו״ד דנה בטאט, שותפה במחלקת ליטיגציה ויישוב סכסוכים במשרדנו, השתתפה בפורום המשפט השנתי בתחום הליטיגציה המסחרית של Duns 100 – דירוג החברות המובילות בישראל, בו השתתפו עורכי דין בכירים מהתחום.
במסגרת הפורום נדונו סוגיות אקטואליות המעסיקות את העוסקים תחום הליטיגציה המסחרית ואת מערכת המשפט בכלל.
עו"ד בטאט התייחסה, בין היתר, לעניין העומס הרב הקיים על בתי המשפט והפחתתו באמצעות השימוש בכלי הבוררות: "אנחנו יכולים להקל על העומס הרב שקיים על המערכת המשפטית, בין היתר, באמצעות הפנייה של תיקים מתאימים לבוררות. בוררות יוצרת אלטרנטיבה יעילה, מקצועית וטובה לניהול סכסוך מסחרי בבית משפט. יש היום מספר מוסדות בוררות מצוינים בהם מכהנים שופטים בדימוס ועורכי דין מנוסים. אפשר ורצוי לייעל גם את אופן השימוש בבוררות – לדוגמא, על ידי הגדרה ברורה של זהות הבורר, אופן מינויו הבורר והגדרה רחבה של סמכויות הבורר. כמובן שיש תיקים שצריכים להתברר בבית משפט, תיקים שיש בהם עניין ציבורי ותקדימי – שיכולים להגיע להלכה חשובה ומשמעותית. החובה שלנו כמי שמנהלים הליכים משפטיים שמייצרים את הפסיקה ואת הדין- לדעת לבחור אילו תיקים אפשר לנהל בבוררות ואילו תיקים צריך לנהל בבתי משפט."
לסיקור הפורום: https://bit.ly/3CXBbNB