linkedin
להרשמה לניוזלטר
17.10.2021
בית המשפט המחוזי בלוד אישר הסדר חוב לשיקומה של חברת מרתון 018 אקספון בע"מ; הסדר החוב גובש בהובלתו של עו"ד עמית לדרמן, ששימש כמנהל ההסדר ועורכי הדין עידן מילר ופארס ג'בילי ממחלקת חדלות פירעון של משרדנו
אודות תחומי פעילות

בית המשפט המחוזי בלוד אישר הסדר חוב לשיקומה של חברת מרתון 018 אקספון בע"מ – תאגיד למתן שירותי סלולר ובעל רישיונות למתן שירותי רדיו וטלפון נייד ורצועת תדרים, המאפשרים מתן שירות סלולאר בטכנולוגית דור 4 תחת המותג ״we4G״.

הסדר החוב כולל כניסה של בעל שליטה חדש לחברה, אשר יזרים לחברה 100 מיליון ₪, שישמשו לביצועו של הסדר החוב ויהוו את מקור הפירעון לנושים (65 מיליון ₪), וכן להמשך פעילותה של החברה כמפעילת רשת, בהתאם לרשיון משרד התקשורת.

הסדר החוב גובש אחרי כמעט 4 חודשים של מגעים אינטנסיביים מול מציעים שונים, אשר כללו חברה בבעלות קרן כלירמק ויריב לרנר, חברת גולן טלקום, פרטנר, ווידלי מובייל וחברה בבעלות מוטי בן משה ולאחר ארבע סבבים של אסיפות נושים, שבסיומן אושר ההסדר על ידי נושי החברות ברוב גורף (99.8%). בית המשפט אף הביע שיבח את פעולו של מנהל ההסדר על כך "שעשה כל מאמץ והפך כל אבן על מנת להביא את הצדדים להסכמות" ומעורבות שתרמה לגיבוש הסדר החוב.

הסדר החוב גובש בהובלתו של עו"ד עמית לדרמן, ששימש כמנהל ההסדר ועורכי הדין עידן מילר ופארס ג'בילי ממחלקת חדלות פירעון של משרדנו.

לסיקור המלא:

גלובס

דה מרקר

כלכליסט