linkedin
להרשמה לניוזלטר
08.05.2022
הרב יוסי ערבליך, מייסד ויו"ר עמותת למענכם", המעניק ייעוץ והכוונה רפואית בהתנדבות, קיבל את אות הנשיא להתנדבות; את עמותת "למענכם" מלווים בהתנדבות מאז הקמתה, עו"ד יואב כספי, ראש המחלקה המסחרית,
אודות תחומי פעילות

הרב יוסי ערבליך, מייסד ויו"ר עמותת "למענכם", המעניק ייעוץ והכוונה רפואית בהתנדבות, קיבל את אות הנשיא להתנדבות – שהוענק השנה ל – 12 יחידים וארגונים הפועלים לשותפות ולסולידריות למען האדם.

הרב יוסי ערבליך, בן 45 מבני ברק, נשוי ואב לששה, עוסק למעלה מ-20 שנה במתן ייעוץ רפואי על בסיס וולונטרי, ולפני כמה שנים ייסד את עמותת 'למענכם' שפועלת למען אלפי חולים וחולות. את מערך הייעוץ הרפואי מנהל ד"ר בני דודזון, לשעבר מנכ"ל אסף הרופא, ונשיא הארגון הוא פרופ' יוסף פרס, לשעבר מנכ"ל שניידר.

ערבליך מסר: "אני מקבל בהערכה ובתודה את הפרס כנציגם של 'הרופאים במילואים' – 180 מנהלי מחלקות, רופאים מומחים בעלי לב זהב הנותנים מזמנם ומכישוריהם לטובת החולים, ללא כל תמורה במסגרת הפעילות בארגון שלנו".

זו השנה ה-48 בו מוענק האות למתנדבים וארגונים שנבחרו לקבל את הוקרת החברה והמדינה לעשייתם ההתנדבותית. האות הוא פרי יוזמתם של מוסד הנשיאות בשיתוף עם המועצה הלאומית להתנדבות ומטרתו לטפח ולעודד את רוח ההתנדבות ולהביע הוקרה למתנדבים.

את עמותת "למענכם" מלווים בהתנדבות מאז הקמתה, עו"ד יואב כספי, ראש המחלקה המסחרית.

לסיקור: YNET >>

 

 

צילום: אתר עמותת "למענכם"