linkedin
להרשמה לניוזלטר
22.04.2021
עו"ד יעל שהם ואלון סוקניק, שותפים במחלקת תובענות ייצוגיות, הרצו במסגרת הועידה המקצועית ה-24 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל
אודות תחומי פעילות

עו"ד אלון סוקניק, שותף במחלקת תובענות ייצוגיות במשרדנו, השתתף בשבוע שעבר כמרצה בועידה המקצועית ה-24 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל.

הועידה – שהופקה ע"י המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, נערכה במלון קראון פלאזה ת"א, והשתתפו בה 50 מנהלי פניות ציבור, סמנכ"לי שירות לקוחות ובכירים בחברות מובילות במשק, במגזר הפרטי, הציבורי, הממשלתי והמוניציפלי – דנה בהתפתחויות של עולם שירות הלקוחות ופניות הציבור לנוכח משבר הקורנה בארץ ובעולם.

עו"ד סוקניק הציג את תחום התובענות הייצוגיות ואת העלייה בהיקפן בעקבות משבר הקורונה, התייחס לסוגיות בדבר תלונות צרכניות ותקלות בשירות, הקנה טיפים יישומים כיצד להימנע מתביעה ייצוגית, ומה על הנתבע לעשות במקרה שתובענה ייצוגית עומדת לפתחו, וציין, בין היתר, כי "העלייה בהיקף התביעות הייצוגיות בתקופת הקורונה והנזק הכלכלי הפוטנציאלי כלפי נתבעים המחישו כמה חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתובענות ייצוגיות בכדי להתמודד בצורה המיטבית עם איום בתביעה ייצוגית או עם תביעה ייצוגית העומדת בפתח".

לצפייה במצגת: עורך דין אלון סוקניק – על תובענות ייצוגיות – אפריל 2021 משרד AYR