linkedin
להרשמה לניוזלטר
28.04.2021
עו"ד ברוך (בוקי) כצמן מצטרף אל מחלקת הליטיגציה של משרדנו
אודות תחומי פעילות
אנו שמחים להודיע על הצטרפותו של עו"ד ברוך (בוקי) כצמן למשרדנו.
לבוקי ניסיון עשיר בליטיגציה אזרחית ומסחרית, בכל הערכאות, הן כמייצג חברות בינלאומיות בסכסוכים עסקיים, והן כבורר וכמגשר בסכסוכים מורכבים.
בוקי מייצג לקוחות בתיקים בעלי פרופיל גבוה, ורשם הישגים משפטיים משמעותיים ובהם הלכת "השנים האבודות", החלטה תקדימית אשר החליפה את המצב המשפטי ששרר במשך כ-25 שנה. על פי ההלכה, שנקבעה בבית המשפט העליון בראשות הנשיא דאז אהרן ברק, עיזבון של קורבן תאונה זכאי לקבל פיצוי על אובדן ההשתכרות בשנות החיים שנמנעו מהקורבן כתוצאה ממותו.
בוקי כיהן בעבר כסגן ראש לשכת עורכי הדין (2013 – 2015), כחבר בוועד המרכזי של הלשכה (2011 – 2015), חבר במועצה הארצית, חבר בוועדה המשותפת של משרד המשפטים, שופטי העליון והלשכה לבחינת הקודקס האזרחי וכמ"מ יו"ר הוועדה המייעצת לבחירת שופטים של מחוז ת"א והמרכז.
לבוקי מומחיות ומעורבות רבה בעולם היהודי, כמו גם בעולם הספורט וזאת, בין היתר, פועל יוצא מתפקידיו. כצמן מכהן חבר בחבר הנאמנים של תנועת מכבי העולמית, נמנה על ההנהלה הישראלית של התנועה ואחראי על התחום המשפטי של התנועה.
בנוסף הוא משמש כדירקטור בארגון הבינלאומי של עורכי דין ומשפטנים יהודים, שופט בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל בישראל, יו"ר ועדת התקנון באיגוד הכדורסל, חבר בוועדה לרישוי מועדונים של אופ"א בהתאחדות לכדורגל ועוד.
בוקי מונה ליו"ר ועדת סדר דין אזרחי וראיות בלשכת עורכי הדין, מרצה למשפטים במכללות השונות, מרצה בימי עיון ובכנסי לשכת עורכי הדין, כותב בכתבי עת ובמגזינים כלכליים ומשפטיים, פרשן משפטי במדיה ועוד.
ברוך הבא, בוקי, ובהצלחה!
להודעת ההצטרפות: הצטרפות בוקי כצמן ל – AYR