linkedin
להרשמה לניוזלטר
10.12.2021
הרב יוסי ערבליך, יו"ר אירגון "למענכם" המעניק ייעוץ והכוונה רפואית בהתנדבות, קיבל תעודת הוקרה בינלאומית יוקרתית מטעם מיזם "We Are Together"  על תרומתו להתמודדות מדינת ישראל עם נגיף הקורונה; את עמותת "למענכם" מלווים בהתנדבות מאז הקמתה, עו"ד יואב כספי, ראש המחלקה המסחרית, ועו"ד כרמית מדני מהמחלקה המסחרית.
אודות תחומי פעילות

הרב יוסי ערבליך, יו"ר אירגון "למענכם" המעניק ייעוץ והכוונה רפואית בהתנדבות, קיבל תעודת הוקרה בינלאומית יוקרתית מטעם מיזם "We Are Together" על תרומתו להתמודדות מדינת ישראל עם נגיף הקורונה.

הפרס הוענק בטקס חגיגי שנערך במוסקבה, בהשתתפות נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "We Are Together" הוא מיזם משותף של האו"ם, הצלב האדום ושורה של אירגוני התנדבות בינלאומיים. השנה החליטו ראשי המיזם להקדיש את הפרס לארגוני חסד מרחבי העולם שפעלו לרווחת הציבור במהלך הקורונה. ביחד עם הרב ערבליך, היו מועמדים לפרס אלפי אירגונים מכל רחבי העולם.

אירגון "למענכם" זכה בכבוד הבינלאומי בעקבות שורה ארוכה של מיזמים שקידם למאבק בקורונה ובהם מוקדים טלפוניים שסייעו לאלפי משפחות שיקיריהם היו מאושפזים בבידוד בבתי החולים ללא יכולת ליצור קשר וכן מבצעי חיסון בישיבות ומוסדות תורניים שבוצעו ביחד עם בתי החולים איכילוב ושיבא.

הרב ערבליך אמר על זכייתו בפרס, כי "זו זכות גדולה עבור האירגון לקבל הוקרה והכרה של פרס בינלאומי, אבל הזכות הגדולה יותר היא לסייע לחולים ולהיות שותפים בהצלת חיים".

את עמותת "למענכם" מלווים בהתנדבות מאז הקמתה, עו"ד יואב כספי, ראש המחלקה המסחרית, ועו"ד כרמית מדני מהמחלקה המסחרית.

בתמונה: יוסי ערבליך (צילום: באדיבות עמותת 'למענכם').

לתרומות: https://www.lemaanchem.com/donations

לסיקור:

Walla! News>>

כיכר השבת>>

NOW14

ישראל היום: