linkedin
להרשמה לניוזלטר
01.08.2023
מחלקת התכנון והבנייה במשרדנו רשמה הישג משמעותי נוסף לטובת חברת שפיר תעשיות בע"מ, בנוגע להקמת פרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים; את שפיר תעשיות בע"מ ייצגו עו"ד יעקב כהן, ראש מחלקת תכנון ובנייה, ועו"ד אורלי וידן, שותפה במחלקה.
אודות תחומי פעילות

מחלקת התכנון והבנייה במשרדנו רשמה הישג משמעותי נוסף לטובת חברת שפיר תעשיות בע"מ, בנוגע להקמת פרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים.
בית המשפט המחוזי בירושלים דחה בקשת רשות ערעור – שהוגשה על החלטת בית משפט השלום – לדחות בקשה לצו מניעה שהתבקש כנגד עבודות להקמת אתר התארגנות' הכולל מפעל בטון של שפיר', אשר נטען כי מבוצעות ללא היתר ובניגוד לדין.
בית המשפט המחוזי קיבל את עמדתנו כי העבודות שבוצעו על ידי שפיר חוסות תחת הפטורים הקבועים בסעיף 261 (ד) לחוק התכנון והבנייה וסעיף 27 לתקנות התכנון והבנייה (עבודות ומבנים הפטורים מהיתר), התשע"ד 2014 -ודחה את הבקשה תוך חיוב המערערים בהוצאות.
מדובר בתיק תקדימי בו הן בית המשפט השלום והן בית המשפט המחוזי קיבלו את עמדתנו המשפטית כי עבודות נלוות לעבודות הקמת הרכבת הקלה, אשר בוצעו מחוץ לתחום התוכנית של הרכבת הקלה, יכולות להתבצע ללא היתר בנייה או היתר לשימוש חורג.
את שפיר תעשיות בע"מ ייצגו עו"ד יעקב כהן, ראש מחלקת תכנון ובנייה, ועו"ד אורלי וידן, שותפה במחלקה.