linkedin
להרשמה לניוזלטר
05.03.2024
עו"ד אלי אשל, שותף במחלקת המקרקעין של משרדנו וראש תחום התחדשות עירונית, השתתף בפורום Dun’s 100 של בכירי ענף המשפט בתחום ההתחדשות העירונית
אודות תחומי פעילות
עו"ד אלי אשל, שותף במחלקת המקרקעין של משרדנו, השתתף בפורום Dun's 100 של בכירי ענף המשפט בתחום ההתחדשות העירונית, בו השתתפו משרדים מובילים בתחום.
משתתפי הפורום דנו בנושאים שעל סדר היום בענף, לרבות השפעות המלחמה, מעמד הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, קיצור וייעול הליכים, תקנים ועוד.
עו"ד אשל, העומד בראש תחום התחדשות עירונית במשרדנו, התייחס להשפעת הבחירות המקומיות על הענף, ואמר כי "אין ספק כי בערים רבות הציבור החליט להחליף את מדיניות התמיכה בהתחדשות עירונית, ואילו בחלק מהערים ההיפך הוא הנכון. בתקופה של מלחמה וניצנים של משבר כלכלי (אם לא יותר מזה), חוסר הוודאות גדל, ויזמי ההתחדשות העירונית צריכים לעשות בדק בית תכנוני איפה וכיצד להתקדם, ולכלכל את צעדיהם." עוד הוסיף בנימה חיובית כי "מחד, ההתאוששות שחלה בחודשים האחרונים בהחלט מעודדת ומייצרת הזדמנות דווקא עכשיו – בתקופה בה לא מעט יזמים מתקשים כלכלית, לייצר "דור חדש" של יזמים חזקים ויצירתיים עוד יותר – ולטייב את השוק."
לסיקור: N12
צילום: ניב קנטור